BB+GLO Kolagen

BB+GLO Kolagen

ANDA TERCARI-CARI KOLAGEN TERBAIK, SELAMAT DAN BERKESAN???

Adakah masalah-masalah ini yang mengganggu kehidupan seharian anda???? Sampai anda stress giler??? Baik tak giler kan....

  • Kulit tak anjal??? Kedut sana sini???
  • Kuku rapuh???
  • Ada masalah tidur yang terganggu???
  • Kulit kering???
  • Kulit kusam???
  • Kulit gelap???
  • Jerawat banyak??? Parut jerawat???
  • Masalah keguguran rambut???
  • Masalah sakit sendi/sakit lutut???
  • Tumit kaki retak???

Tidak dinafikan kolagen sememangnya semakin mendapat permintaan ramai pada zaman kini. Kebanyakan produk skincare juga sudah mula menghasilkan produk yang berasaskan kolagen.

JANGAN sampai salah langkah! Makanan tambahan kolagen semakin mendapat tempat di hati masyarakat memandangkan khasiatnya dikatakan mampu mengembalikan keanjalan dan mencerahkan kulit. Namun, tahukah bahawa kolagen boleh menjadi pembunuh dalam senyap? Di pasaran, terdapat pelbagai produk dengan kandungan kolagen yang dijual sehingga 20,000Mg. Pengambilan kolagen dalam kuantiti banyak boleh memberikan kesan kepada fungsi hati dan buah pinggang yang akan menyebabkan kegagalan kepada fungsi kedua-dua organ penting ini. Pastikan, jangan tersalah langkah, lihat dahulu kondisi kandungan dan lebih penting dapat nasihat daripada pakar.

Tengah mencari kolagen terbaik di Malaysia? Tak banyak pilihan yang ada sebenarnya dan anda kena sangat berhati-hati dengan produk kolagen ni sebab sesetengahnya tidaklah berkesan macam yang diiklankan dan ada jugak yang akhirnya menjadi punca kepada pembentukan fibroid!… takut kan?…. Kolagen murah dan berkesan tapi diragui bahan-bahannya atau kolagen yang agak mahal sedikit tetapi dijamin selamat, semulajadi & berkesan serta disokong oleh ujian klinikal serta landmark study yang dijalankan oleh saintis bertauliah? Haishh… macam mana nak buat pilihan yang tepat kalau nak beli kolagen terbaik di Malaysia ni?


KOLAGEN TERBAIK DI MALAYSIA???

Dah tentulah BB+GLO KOLAGEN.


Meh saya kongsikan dan share kebaikan kolagen terbaik ni.... baca sampai habis tau...janji....nanti menyesal.... hi hi hi...


CANTIK SEMULAJADI TANPA PIL ATAU SUNTIKAN

KINI TAK PERLU SAKIT, TAK PERLU NAK BERBELANJA LEBIH ...

Untuk nampak lebih cantik tidak perlu kepada sakitkan diri anda dan berbelanja lebih sehingga membazir wang anda. Kos perawatan semakin meningkat dengan meningkatnya inflasi hidup. Amalkan minum BB Plus sebagai minuman harian untuk memastikan rantaian kolagen kulit anda dengan tiga (3) mod mudah iaitu MEMULIH , MEMBINA & MEMPERBAHARUI.

Kolagen sekarang memang penting untuk kita sebab faktor cuaca, peningkatan umur dan pemakanan yang banyak sebabkan kerosakan pada kulit kita terutamanya. Bila cukup kolagen, Insya Allah kita akan nampak lebih muda dari usia, kulit anjal, gebu, lembab, kurang kedutan dan jadikan kita nampak cantik semulajadi. Selain untuk kulit, kolagen jugak penting untuk kanta mata, salur darah, kuku, rambut, tulang, tendon, rawan sendi, gigi, hati, tulang sum sum, tisu badan (baik untuk sembuhkan luka) dan antara yg terbaik untuk organ badan macam buah pinggang dan jantung. 


Mengapa Memilih BB+GLO?

BB+GLO diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi. Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Marin Jenis 1, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan mempunyai kandungan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia.

Prolin dan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang lebih baik.


RAMUAN UTAMA

Kolagen Marin Jenis 1 (5,000mg Peptida Kolagen Marin dari Perancis), serbuk blackcurrant yang dipatenkan dari Denmark, exGrape Total Grape Extract dituai eksklusif dari Perancis dan L-Cystein.

Antara Kehebatan BB+GLO kolagen: -

  1. Pencerahan kulit yang berkesan antara seawal 4 hari.
  2. Menyelesaikan masalah Eczema.
  3. Membantu memulihkan kulit rosak, kusam, bermasalah.
  4. Memulihkan kulit yg tidak anjal, kendur dan kering.
  5. Menghilangkan kedutan kecil dan garis halus di tepi mata.
  6. Mengurangkan masalah jeragat atau jerawat di muka.
  7. Menghilangkan rekahan dan kedutan kulit selepas bersalin.
  8. Memberikan tenaga sebenar yang cergas sepanjang hari.
  9. Baik untuk ibu-ibu yang hamil atau menyusukan anak.
  10. Membantu mengatasi masalah sembelit terutamanya ibu-ibu yang hamil.
  11. Mengurangkan masalah selulit, parut atau kesan kehitaman.
  12. Mengurangkan kesakitan ketika haid/senggugut.
  13. Menghilangkan pengelupasan di bahagian muka.
  14. Memperbaiki struktur bahagian bibir yang kering dan merekah.
  15. Meningkatkan imunisasi badan/cegah penyakit.
  16. Mengurangkan kesan rekahan di bahagian tumit atau telapak kaki.
  17. Mengecilkan pori-pori kulit kesan daripada kerosakan kulit.
  18. Melambatkan proses penuaan sejajar dengan keanjalan kulit.
  19. Sesuai untuk lelaki mahupun wanita/golongan remaja.
  20. Memberikan keyakinan diri apabila masalah kulit dapat diatasi.

Bagaimana BB+GLO Bertindak?

Mod dalam tiga (3) tindakan: -


Dos apakah yang efektif?

Hanya 1 paket (5g) setiap hari untuk memiliki kulit muda yang cantik dan mulus. Proses hidrolisis menghasilkan peptida (2,000 saiz Dalton) yang mudah dicerna dan sedia diserap.

Bagaimanakah dengan aksi perlindungan antioksida tambahan?

Serbuk blackcurrant mengandungi anthocyanin untuk melindungi kulit muka dan badan daripada sinaran UV dan radikal bebas. Ekstrak buah anggur dengan OPC (oligomeric proanthocyanidins) mengurangkan ketidakselesaan kulit serta menggalakkan penyembuhan kulit. Vitamin C menguatkan rantaian kolagen, melindungi kolagen di dalam dermis kulit dan menggalakkan proses sintesis.


KEBERKESANAN

BB+GLO mengandungi peptida kolagen yang tinggi untuk mengganti dan membina semula rantaian kolagen yang diperlukan untuk menjadikan kulit anjal, lembab, tegang dan gebu menawan. Rasa enak campuran serbuk blackcurrant dan buah anggur berkualiti tinggi serta kolagen ikan yang tidak berbau.


Kelebihan Pengambilan BB+GLO Kolagen Secara Berterusan

  1. Bertindak sebagai anti-penuaan, seperti melicinkankan garisan dan kedutan di kulit agar nampak tegang dan berseri.
  2. Meningkatkan keanjalan kulit.
  3. Menguatkan dan menyihatkan kuku serta rambut.
  4. Meningkatkan kenyenyakan tidur.
  5. Melembapkan kulit yang kering.
  6. Collagen berfungsi sebagai ejen "chondroprotective" yang mana melindungi "cartilage" dan cecair "synovial" yang membantu mengurangkan masalah sakit sendi seperti di lutut.
  7. Sekiranya diambil sebelum melakukan senaman/aktiviti fizikal, collagen dapat memberikan kesan "anabolik", iaitu meningkatkan tenaga & prestasi.
  8. Menggalakkan penyerapan asid amino yang dapat mengurangkan lemak badan (membantu mengurangkan berat badan).
  9. Bersifat anti beku di mana, membantu mencegah darah dari membeku yang dapat membantu mereka yang mempunyai masalah jantung.
  10. Membantu merawat masalah seperti jerawat, kulit tak sekata, parut dan sebagainya.

Bertindak SEKARANG untuk anda kelihatan CANTIK berseri dalam masa 4 Hari !!!

Anda berusaha, Allah menentukannya, iktihar untuk rawat masalah kulit anda - Insya Allah, kulit anda akan nampak cantik selepas ini.

Siapa Yang Sesuai Makan BB+GLO ini?

  1. Pelajar: Kolagen bagus untuk pelajar sama ada lelaki mahupun perempuan kerana kolagen dapat membantu mengatasi masalah mudah lupa.
  2. Remaja berusia 13 tahun ke atas.
  3. Masalah kulit: Sesiapa sahaja yang ada masalah kulit atau orang yang terbakar kulitnya, kerana kolagen akan menggantikan semula semua kulit yang telah rosak akibat terbakar.
  4. Perempuan dan lelaki yang sedang meningkat usianya atau lebih mudah semakin tua perlu mengambil kolagen untuk mengatasi masalah kulit kedut, kusam dan rosak.
  5. Perempuan yang baru bersalin juga sangat sesuai kerana kolagen akan mengantikan protein yang banyak hilang ketika mengandung dan bersalin.
  6. Berparut: Sesiapa sahaja yang ada kesan parut pada kulit sangat sesuai kerana kolagen ini akan mengantikan kulit mati pada kesan parut itu dan terus mengurangkan kesan parut tadi.
  7. Pesakit Insomnia: Kolagen juga dapat membantu pesaki insomnia atau susah tidur.
  8. Orang yang mudah sakit juga sesuai kerana kolagen akan meningkatkan kadar metabolism anda.
  9. Ibu Hamil.
  10. Ibu Menyusu.
  11. Sesuai untuk pesakit diabetes/kencing manis.


NAK KULIT BABY CANTIK???

Mesti you all semua pernah dengar tak, orang tua-tua punya petua, kalau masa mengandung kita amalkan minum air kelapa, kulit baby kita nanti akan halus mulus, licin dan cantik.

Hah.... untung tau orang yang pregnant dan amalkan minum BB+GLO kolagen setiap hari. Bukan sahaja dia dapat manfaat kulit cantik, tegang, dan cerah malah baby pun dapat manfaat yang sama tau.

Kolagen juga bagus untuk perkembangan tulang bayi. Semoga baby yang keluar nanti, sihat, comel, kulit cantik sampailah dia besar. Nak-nak pulak, masa lepas bersalin, ibunya teruskan makan kolagen semasa tempoh menyusukan baby. Baby pun dapat khasiat kolagen tu dan jugak boleh atasi baby daripada terkena demam kuning/jaundice. Bonus point ialah bila susu badan makin bertambah bila amalkan BB+GLO kolagen ni... Best kan??? Memang best.

Lagi satu, kolagen juga elok untuk kesihatan lelaki. Pengambilan kolagen hari-hari membantu memekatkan air mani. Penting tu, untuk mendapatkan zuriat. Lagi? Kulit lelaki biasanya lebih kasar dari kulit wanita. BB+GLO dapat mengurangkan kekasaran pada kulit. Barulah isteri suka belai kulit anda. Kan...

BB+GLO kolagen ini boleh diambil ketika period juga. So, hari-hari pun boleh minum, takde masalah. Seeloknya minum selama 2 bulan berturut-turut setiap hari, lepas tu bolehlah minum selang sehari. Tapi kalau nak maintain minum tiap-tiap hari lagilah baguskan sebab keadaan kulit dan sel kolagen yang perlu dirawat oleh setiap orang adalah berlainan. Maybe ada orang yang perlukan lebih masa untuk membina semua kolagen yang hilang tu. Especially, yang lebih berusia atau yang kulit sangat kering.

Pengambilan BB+GLO kolagen cuma sepeket sehari. Amalkan setiap hari ya. Boleh diminum sebelum tidur sebab masa tidur kita relax, penyerapan kolagen lebih mudah.


BB+GLO KOLAGEN ADA KELULUSAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA & HALAL

BB+GLO kolagen, sangat baik untuk kecantikan dan kesihatan dari dalaman dan luaran wanita.

Perubahan dapat dirasai seawal 4 hari penggunaannya, ada jugak pengguna dah rasai perubahan dalam masa 24 jam.

Ramai yang dah mula jadikan kolagen ni sebagai minuman pilihan kesihatan. Terutamanya bakal-bakal pengantin dan ibu hamil/ibu-ibu berpantang.

Pesakit diabetes/kencing manis juga semakin meyakini keberkesanannya dalam menangani masalah kencing manis mereka.

Tetapi perkara asas yang sebenarnya menjadikan BB+GLO kolagen pilihan semua adalah kerana BB+GLO kolagen ini disahkan dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan BPFK (Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan). 100% dijamin selamat (Rujuk pelekat hologram di kotaknya).

   

CARA PENGAMBILAN BB+GLO KOLAGEN

Campurkan 1 paket BB+GLO ke dalam 150ml air bersuhu bilik. Elakkan daripada menggunakan air panas. Kacau dan sedia diminum. Pengambilan terbaik adalah sebelum makan ataupun sebelum tidur.

Sesuai untuk pesakit diabetes. Warna, rasa dan tekstur produk dalam setiap kelompok mungkin berlainan disebabkan oleh ramuan asli yang digunakan.


TANPA GULA DAN KOLESTEROL

Gula gantian semulajadi dengan Indeks Glisemik yang rendah digunakan untuk memenuhi keperluan mereka yang mempunyai masalah jantung dan diabetes.


Jom Minum BB+GLO Kolagen. Cantik Semulajadi Tanpa Pil Atau Suntikan

Kulit muka, tangan serta seluruh badan cerah menyeluruh, putih gebu, lembut dan lembap, tak perlu nak make up tebal dan ada bahagian yang tegang!!! Woooww..  TERBAEEK.… Serius...!!! BB+GLO kolagen adalah kolagen terbaik buat kita semua yang sering terdedah dengan faktor cuaca panas terik sekarang ni.

Minum BB+GLO kolagen jer boleh buat satu badan dapat kesan kebaikan kolagen dari rantaian ikan ni.

Ramai yang telah memilih BB+GLO kolagen dan ramai juga yang telah berjaya mendapatkan hasil bahkan jauh ari apa yang dijangkakan. Mulanya sekadar nak hilangkan jerawat, jeragat tapi di sebalik itu...pengambilan yang konsisten telah menghasilkan: -

  • Wajah cantik berseri, kulit halus mulus seluruh badan
  • Aset2 pejal toink toink toink (cik abang makin sayanglah)
  • Badan sihat bertenaga walaupun sibuk dengan kerjaya & kerja rumah
  • Susu badan melimpah2. Boleh buat stok bertahun2.

So, apalagi.... jom order 


HARGA BB PLUS: -

RM247.00 (Semenanjung)

RM250.00 (Sabah/Sarawak)

1 Kotak : 20 Sachet


INFO LANJUT & TESTIMONI PENGGUNA BB+GLO KOLAGEN, SILA KLIK LINK INI.



Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
BB+GLO Kolagen (Semenanjung)
BB+GLO Kolagen (Sabah/Sarawak)
JUMLAH

Kos Penghantaran

JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau